tisdag 9 februari 2016

Bye Tuesday, Hello Wednesday



















Hejs, hur mår ni?

En massa random bilder från tidigare år. Saknar att fota, måste abolut börja ha med kameran oftare. Idag fick jag en hel del skolarbete gjort, känns bra. Men som studerande tar nog tiden alltid slut och man kunde alltid läsa mer/göra mer. Kalendern är mer full nu än tidigare men jag märker att jag också tycker om att ha det så. Det är roligt att ha saker att göra även om det kan kännas stressigt. Bara man har balans så går det väl bra antar jag, blandat med roliga och mindre roliga saker :)
Det jag dock inte tycker om är den konstanta känslan av att man kommer att glömma nånting viktigt. Får ni ofta den känslan när ni har mycket på g? Jag tycker om att skriva upp saker men ibland så blir idéerna bara och "hänga" och då är ju risken stor att man glömmer det. Kanske man helt enkelt borde bli bättre att skriva upp saker genast, istället för att tänka att man nog kommer ihåg det sen...

Nåja, those are my thoughts for now :) Nu ska ja sova, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar