söndag 17 april 2016

Interiör inspo: Cameron Diaz

Bilder Pinterest
Det är en bra tid sen jag läste en artikel om Cameron Diaz West Village lägenhet i New York City och blev lite smått kär. Det är över 2 år sedan artikeln publicerades och jag tror att Diaz sålt lägenheten sen dess men den är ändå värd en liten tour.

Hemmet är stylat av inredaren Kelly Wearstler och går i ungefär samma toner som bilderna ovan; guld, ros guld, koppar, silvergrått, vitt - plus ett kök i malakit grönt. Man kunde tänka sig att dessa färger bildar en ostrukturerad och orolig helhet. Däremot tycker jag att stilen är enhetlig och varje rum går att förknippa till det föregående. Personligen skulle jag inte själv inreda mitt hem helt enligt den här stilen, den är rätt Hollywood glam och ger lite mer hotell känsla än ett vanligt hem. Däremot finns det absolut färg- och materialkombinationer att få inspiration från, mer om det senare. Jag beundrar inredarens mod att kombinera färger och material och jag tycker Kelly lyckats få det och se hemtrevligt ut. Vad tycker ni om denhär stilens hem?









Inredaren Kelly Wearstler och Cameron Diaz. Va tycker ni, hiss eller diss? :)
Läs hela artikeln här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar