måndag 14 september 2015

Monday comes again

Sitter hemma var jag suttit så gott som hela dagen sen jag kom hem från min föreläsning. Jag har råkat få någon infektion under ögat som gjort att de svällt up lite, very nice. Jag har en deltent imorgon så jag har försökt läsa på mig lite och räkna. Statistik är nog inte min grej direkt men det har gått okej. Vår föreläsare är så snäll, hon har till och med laddat upp videos där hon förklarar hur man räknar upp uppgifterna ifall man har svårt. Väldigt uppskattat.


 I helgen hade vi kräftskiva med flicksen. Vi tog det lugnt, sov länge, åt lång-frukost, solade, plockade svamp och blåbär, badade bastu och åt middag. Super skönt veckoslut ute i skärgården på vår stuga. Vi hade faktiskt tur med vädret så det var varmt och skönt och vi kunde äta middagen ute på terassen.
Det är så sällan nu som man är alla på plats så det var härligt att få njuta av att bara få vara tillsammans på ett och samma ställe ett helt veckoslut :)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar