fredag 18 september 2015

I need this dress



Just nu känns det som att det är så mycket som håller på och händer i världen och också i Finland så mitt i-landrpoblem känns aningen ytligt och oviktigt just nu...

I oktober ska jag på bröllop i USA och jakten på klänningen har börjat. Hittils är min favorit denhär från Asos men tycker den är lite väl dyr. Älskar att den är ljus, pastel färgad med spets och inte för kort eller avslöjande. Får lite Ida Sjöstedt vibes av den. Skulle iaf passa perfekt till ett bröllop i en lada, lite romantisk :)
 Jag är jätte dålig på nätshopping, även om man inte skulle tro det, och har aldrig beställt från Nelly, Asos eller Zalando.. Hittils har jag inte heller hittat nån annan än denhär. Nån som har tips på fina klänningar nånstans? :)







2 kommentarer: