söndag 9 mars 2014

Ice hockey & ice skating

Här är bilder från när vi åkte till Syracuse för att se på ishockey, när vi åt grekiskt och från igår då vi var och skrinna :)
Jasmine o Salli i van:en påväg till Syracuse

Amerikanska popcorn <3 span="">



Här en video från matchen, ville bara visa hur sjukt det är när dom får slåss på liga nivån. Dethär är alltså American hockey League, nivån under NHL.
Tsaziki, kalamatas och feta. Man kunde rita på deras pappers borddukar vilket var skoj

Salli och Jasmine

Dana och the deer in the head lights

Jag åt slouvlaki, så gott kött med härlig sallad och yoghurt sås

Så roligt att skrinna!


En liten video med mina såkallade piruett talanger. I slutet höll jag på att skratta ihjäl då jag snurrar och Smirthi precis ramlat, stackarn måste ha hatat mig den sekunden då jag bara snurrar på medan den andra ligger på isen. Som mamma sa "Vähän täytyy sun vielä harjoitella ennen kun mestaruudet kutsuu..". Men man kan väl alltid drömma :D

1 kommentar: