lördag 5 mars 2016

Brekkie






Good morning!

Idag vaknade jag 8 av mig själv, händer ganska sällan på en lördag. Gjorde en lyx frukost i lugn och ro, tycker det är det bästa på veckosluten att äta länge och långsamt. Idag ska vi fira Ebba som fyllt 2 år och sen ska vi ut och äta med Ida, Ronja och Linn! En riktig kväll med flicksen, ska bli så kiva.

Har inte ätit ute på evigheter så jag ser framemot en ny gastronomisk upplevelse. Måste säga att det bästa med att bli vegetarian är att man beställer helt olika rätter på restaurang än vad man annars skulle göra. Jag trodde faktiskt att det skulle vara svårt att beställa ute och att utbudet skulle vara dåligt. Istället har jag tittat på menyer med helt nya ögon. Det har varit jätte bra för mig för jag är annars lite av en fegis och vill oftast dra ett säkert kort. Sen så får jag jätte lätt "food envy" på andras maträtter och vill ofta beställa samma sak som någon annan, bara för att vara säker, haha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar