måndag 5 maj 2014

maj may

2 veckor skola kvar. Otroligt. Har inte förstått att jag faktiskt ska tillbaka till Åbo snart. Det ska bli jätte roligt men finns mycket jag kommer att sakna! Undrar ifall året borta har varit mitt bästa år hittils på många sätt, har lärt mig så mycket som jag kommer att ha nytta av och har träffat så många roliga människor. Det är nog bara bra att åka bort även om det betyder många likadana dagar som skulle se helt lika ut hemma också.

Nu önskar jag helst att vädret blir VARMT sista dagarna här så man kan njuta av att vara ute. Ska också försöka fota mycket så jag säkert har sparat varje minne hehe. Snart får jag se mina vänner o min familj igen ♥

Sushi, Sashimi och Hibachi och min favvo: seaweed salad ♥

Fotoprojekt. Måste ju smygfota mina nya sneakers hehe


Hello Buffalo!

Var inne i ubåten och båten där, fint museum!

Isen ger inte upp

Besök till Saranac bryggeri


Gammal Tiffany lampa




 Inte så många "naamakuvan" den här gången, tycks inte fota sånt med min kamera haha. Lampor, fötter och öl tycks vara intressantare objektiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar