tisdag 21 oktober 2014

Shoe dreaming

Hello ♥

Förut har jag alltid föredragit att gå till en butik helt fysiskt för att shoppa eftersom jag gärna vill se hur något ser ut och känns. Tycker man får en bättre bild av hur färgen och materialet är och känns i verkligheten. Men när jag var i USA och vi bodde ute långt från alla butiker så fanns inte möjligheten att gå i butiker lika ofta. Utbudet var också mycket mindre. Då blev Zappos min absoluta favorit för skor online. De har ett enormt utbud och skorna är dessutom mycket billigare vilket gör att det är såå mycket roligare att handla.. ;) Under utbytestiden köpte jag bl.a. ett par nya Nikes, ett par stövlar och ett par loafers i skinn. Nu planerar jag att kanske beställa färdigt så att när jag åker dit igen så är de färdigt där och väntar på mig... haha, jag skulle kunna ta alla av dessa nedan om jag fick välja!

Boots
Alltså visst är det svårt att välja?! Sam Edelman stövlarna i grå och brunt på första och andra raden tycker jag är så fina..

 Fluffy
Jag älskar Uggs hur än alla andra tycker dom är fula. Det är absolut skönaste skon när man går hem efter gymmet mitt i vintern. Är sugen på ett par nya i högre modell typ svarta som skulle gå bättre till vardags. Älskar också Uggs inneskor. Har själv liknande men billigare från Minnetonkas som dom i  mitten längst till vänster, helt bäst med fluff för foten!
 Loafers
Älskar Minnetonkas i den blåa, orangea och beiga färgen, dom kostar endast mellan 25 och 30 euro så man kunde ju nästan köpa alla! Leopardsen är från Michael Kors och dom vinröda och gröna loafersen från Ralph Lauren, inte så dyra man kunde tro!

 Sneakers
Jag kan helt enkelt inte välja, så många fina från New Balance och Nike!
Alla skor på bilden är under 195$/153 euro från Zappos.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar