söndag 16 augusti 2015

Brekkie in bed


Hello <3 p="">
Gick o sova tidigt igår så nu är jag vaken tidigt. Skönt! Får alltid jätte dåligt samvete om jag sover för länge. När jag vaknade kände jag för att skriva här men nu när jag väl gör det så vet jag inte vad jag ska skriva om, hah.

Idag ska vi på Flow med Idaho, det ska bli nice. Ser mest framemot att se Tove Lo och Florence and the Machine, resten vet jag inte så mycket om faktiskt. Får ta det lugnt ikväll för att imorgon är det en vanlig arbetsdag med möten och annat man borde orka med. Flow har också så god mat så ser framemot att äta!

Snart lider sommaren mot sitt slut och jag måst säga att jag redan har min höst mode på. Jag vill ha höst kläder och sitta på terass med tröja och ljusen på. Snart tar min praktik slut och sen blir det att flytta tillbaka till Åbo. Kräftskiva i september är det jag ser mest framemot just nu, och bröllop och USA i Oktober. Can't wait!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar