torsdag 10 december 2015

Gift guide for Her

Heej,
long time no see! Har kännt mig ganska oinspirerad hela hösten att skriva blogg, känns som att det händer så lite i vardagen som sku vara roligt att skriva om. Nu när skolarebetet lättar för en stund så kanske jag känner mig mer inspirerad, återstå att se.. :)

Idag fick jag dock inspiration att göra lite bild kollage såhär inför jul. Jag älskar att göra kollage, tycker de så mysigt :) Denhär är gjord helt enligt min smak men jag gjorde även andra, visar dem senare!
xx


Fluffig jacka - Zara
Klocka - Marc Jacobs
T-shirt - Nike
Sneakers - Nike
Sport BH - Victoria's Secret
Svarta örhängen med rosett - JCrew
Nagellack x 3 - Essie
Väska - Marc Jacobs
Foto ram - Zara Home
Rosa örhängen och charm - Thomas Sabo
Mobilskal - Marc Jacobs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar