torsdag 4 februari 2016

Alicia Vikander Style







Min dator har blivit ganska långsam på sistone och jag har funderat om jag borde göra en rejäl cleanup och radera allt onödigt. Har som vana att spara en massa bilder och skärmdumpar från nätet på saker jag tycker är fint/roligt/inspirerande. Samma gäller telefonen som är full med en massa onödigt sparat från FB/instagram osv. Någon annan som känner igen sig? ;-P

En sak ja älskar att göra är just att titta på en massa onödigt; bl.a street style bilder av celebrities etc. från t.ex. style.com, zimbio, Pinterest (eller Svensk Damtidnings Eko sidor, haahaa). I alla fall tycker jag att det är kul att Alicia Vikander klassats som en av de bäst klädda på bl.a Golden Globes och SAG Awards i år. Hon verkar ha en ganska skön och effortless stil både till fest och vardags. Me likey!

Nu blir det tuti dags, får se om man får nån sömn efter att ha stirrat på denna skärm i en par timmar.. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar