måndag 9 september 2013

ny vecka

Hey:)

Hur har er vecka börjat? Här är skoldagen förbi och jag har ledigt resten av dagen. Hade volleyboll och två föreläsningar. Ska snart ta itu med läsandet, ska läsa lite mass communication för morgondagens minitest. En rolig kurs där professorn talar likadant som Charlie Day i filmen Horrible Bosses vilket får mig alltid att småle för mig själv när ja tänker på det :) (Filmen är ganska rolig så om ni inte sett den och inte har annat för er så go ahead, trailern kan ni kolla här).

Är super peppad att börja skriva på min andra blogg som alltså är ett projekt i kursen Web Writing and Design. Jag har valt att skriva bloggen om hälsosam livsstil där jag tänkte ta reda på olika saker för att kunna leva ett hälsosammare liv med fokus på kost och motion. Så om ni är intresserade får ni gärna följa den här. Den går också att följa på bloglovin om ni använder er av det :)

Anyway, nu ska jag snart flytta mig ut i solen och läsa! Ha en fin start på veckan! ♥
 


Jag borde köpa en kaffe termos och en ny vattenflaska så jag kan fylla dem istället, otrolig slöseri att ta en ny take away kaffekopp till varje föreläsning varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar