torsdag 12 september 2013

NYFW

Hej!

Det är så roligt att höra att ni läser och vill att jag skriver, tack för det, det värmer mitt hjärta :)




Bilder från style.com från New York Fashion Week som varit den här veckan, skulle ha varit roligt att vara där o se alla fashionistas och alla deras galna och fina outfits :)
Jag ska snart och printa ut min assignment och sedan på tennis övningar. Idag ska vi spela mot varandra, det ska bli roligt! Vi är en jätte stor grupp där vi är många på olika nivåer så hittils har vi bara övat teknik, vilket ju också är bra, har helt glömt alla grepp man ska ha i olika slag. Saknar lite min egen racket, sku vara roligt att spela med den men får helt enkelt ta med den efter nyår.

Trivs så bra med mina kurser här, det är faktiskt roligt att gå på föreläsningar här för man får så mycket mer ut av dem här. Vi går igenom det viktigaste vilket gör att du får bra stöd till det som du läser på egen hand. Jag lär mig mycket mer på det här sättet, jämfört med hemma där böckerna nog ska läsas men ingen kollar om du läst dem. Jag vet att 30% kanske läser dem men vad är det för glädje att läsa en bok om du aldrig får bevisa att du har gjort det? Om du aldrig får en chans att bevisa din kunskap? Här "belönas" du för att du läser din "hemläxa" för att vi diskuterar mycket och har quizzes och du på så sätt har chansen att bevisa din kunskap. Jag fick 93/100 poäng i mitt första quiz och i min första written assignment fick jag A-, stolt flicka! :)

Nu ska ja pysa, ha det bra, pusuja ja haleja ♥


1 kommentar: