torsdag 31 december 2015

Sista minuten nyårs outfits

Snart är det nyår!
Tycker det alltid är lite spännande med ett nytt år på kommande. Man blir ju lite o reflektera över det gångna året och funderar och planerar för det kommande.
Vi ska inte fira på nåt sätt stort här i USA men jag tycker ändå att det är roligt att göra nyåret lite speciellare. Blir sällan nyårsfester a'la OC som jag ofta drömmer om men precis som jag prata med Ronja så tror jag att det finns tid för stora fester med vänner när man kanske slått sig ner och alla kan vara på samma ort samtidigt :)

Hur som helst pyssla jag ihop 3 looks som kanske inspirerar till en lite festligare outfit med kläder som man redan har hemma. Smink och glitter på naglarna gör ju också mycket!
Själv tänkte jag klä mig lite enligt outfit nr 2 på nyårsafton med kjol, t-skjorta och ballerinas.
Vi stannar troligtvis bara hemma men vi tänkte laga en god tre rätters och dricka lite skumppa (och öl)!

Outfit no. 1


Lösa jeans, klackar, ett stort smycke och lite glitter. Voilá!

 

Outfit no. 2

 

Kjol, t-shirt och söta ballerinas med matchande läppar och naglar, såå sött!

 

Outfit no. 3

 

Slitna jeans shorts eller kjol, en biker jacka, knähöga stövlar och lite glitter. Tror dethär är min favorit!
Har ni en favorit? :)

1 kommentar: